Innovative.Retail

Συντάχθηκε απο τον/την Administrator
Πέμπτη, 03 Ιούνιος 2010 12:04

Τo Innovative.Retail καλύπτει απόλυτα τις ιδιαιτερότητες και εξειδικευμένες ανάγκες της λιανικής πώλησης. Διαθέτει γρήγορη απόκριση, άμεση και αξιόπιστη πληροφόρησης και ανταλλαγή δεδομένων καθώς λύσεις ολοκλήρωσης με συστήματα POS, ταμειακές μηχανές, printers και barcode scanners κλπ.

Μοναδικό πλεονέκτημα των προϊόντων είναι η δυνατότητα λειτουργίας online αλλά και η αυτόματη μετάβαση σε offline λειτουργία σε περίπτωση προβλημάτων στις επικοινωνίες. Η λύση αυτή συνδυάζει τα πλεονεκτήματα μίας online λειτουργίας με την εγγυημένη διάρκεια λειτουργίας μίας τοπικής εγκατάστασης.

Οι λειτουργικές δυνατότητες της εφαρμογής που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταστημάτων λιανικής, των αλυσίδων λιανικής, των ομίλων επιχειρήσεων καθώς και των αλυσίδων franchise συνοψίζονται στα παρακάτω:

  • Γρήγορη απόκριση και καταχώριση λιανικής πώλησης και είσπραξης.
  • Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής: μετρητά, πιστωτικές κάρτες, ξένα νομίσματα με ταυτόχρονη δυνατότητα εγκρίσεων και αυτόματης επικοινωνίας με τους μηχανισμούς των πιστωτικών καρτών.
  • Διαχείριση πιστωτικών καρτών και δόσεων – έλεγχος ορθότητας χρεώσεων από Τράπεζες.
  • Διαχείριση Barcodes οποιουδήποτε τύπου καθώς και αυτοματοποιημένη διαδικασια δημιουργίας κωδικών bar code.
  • Δυνατότητα εισαγωγής παραλαβών νέων ειδών από οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονικά αρχεία μέσω εύχρηστων εργαλείων, καθώς και δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική μορφή.
  • Διαχείριση επιστρεφομένων ειδών.
  • Δέσμευση προϊόντος με προκαταβολή και συμψηφισμός προκαταβολής στην απόδειξη.
  • Συγκεντρωτική λογιστικοποίηση λιανικής ανά ημέρα.
  • Ταμειακός έλεγχος ανά ημέρα, θέση εργασίας και τρόπο πληρωμής
  • Διαχείριση δικαιωμάτων χρηστών, ταμείων, σταθμών εργασίας
  • Αυτόματο Replication που εξασφαλίζει τη συνεχή λειτουργία της λιανικής ακόμα και σε περίπτωση πτώσης της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης.
  • Άμεση πληροφόρηση αποθεμάτων ειδών για όλα τα καταστήματα της αλυσίδας.
  • Δυνατότητα εφαρμογής κοινών τιμοκαταλόγων και εκπτωτικών πολιτικών.
  • Διαχείριση Loyalty Cards και πόντων.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης και πληροφόρησης από πολλαπλές εταιρείες (multi company) και διαχείριση οποιουδήποτε οργανωτικού μοντέλου αλυσίδας (ιδιόκτητα, franchise, master franchisees κλπ).
  • Αυτόματη αποστολή δεδομένων μεταξύ εταιρειών που εγγυάται κοινά αρχεία ειδών, τιμοκαταλόγων σε όλες τις εταιρείες της αλυσίδας. 
  • Αυτόματοι διεταιρικοί μετασχηματισμοί παραστατικών (πχ αποστολή εμπορευμάτων από τη χονδρική γίνεται αυτόματα εισαγωγή στην εταιρεία λιανικής ή το franchisee) που δε επιβάλλουν διπλοκαταχωρίσεις.
  • Διαδικασίες αυτοματοποιημένης παραγγελιοδοσίας, ελέγχου καθυστερήσεων παραλαβών και διαδικασιών εισαγωγής από το εξωτερικό.
  • Αναφορές πωλήσεων, αποθεμάτων, δαπανών κλπ για όλη την αλυσίδα (πολυεταιρικές αναφορές) και ανά franchise ή ιδιόκτητο κατάστημα.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά απολαμβάνουν ήδη σημαντικές εταιρείες των παραπάνω κλάδων όπως GALERIE DE BEAUTE, ALSINCO, STAFF Jeans κά.

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 03 Ιούνιος 2010 14:42 )